Uitbesteding onderhoud

Heineken

Projectbeschrijving

Voor het automatiseren, mechaniseren en in standhouden van de logistieke systemen van de afdeling Customer Services & Logistics ging Heineken jaren geleden in zee met IJssel Technologie. Het volledige onderhoudsbeheer van deze afdeling, waar pallets gereed product in trailers worden geladen, is sindsdien uitbesteed aan IJssel.

IJssel zorgt dat de assets in conditie blijven en optimaal presteren. Volgens Total Productive Maintenance (TPM) analyseren we constant de processen en procedures en kijken we waar verbetering mogelijk is. Ook iedere grote storing wordt direct geanalyseerd. Na deze analyses voeren de maintenance engineers van IJssel de procesverbeteringen ook daadwerkelijk door.

Inmiddels zijn al talloze verbeteringen gerealiseerd. Zo is onder meer de uptime van het automated truckloading system met tientallen procenten verbeterd.

Daarnaast werken meerdere allround monteurs van IJssel Technologie bij de onderhoudsdienst van de afdeling Verpakken. Zij komen uit onze servicepool. Die pool biedt klanten de flexibiliteit en geborgde kwaliteit die voor hen belangrijk is.

Projectdetails

  • Klant Heineken
  • Datum 22/12/2014
  • Tags

Deel dit verhaal

Naar boven